A venit vara :D

Da, stiu ca a venit acum 6 zile… eu abia acum simt ca a inceput. SO QUIT BITCHIN’!!

Da, e a 6-a oara cand imi resetez parola de la blog. Problema nu e ca nu mai tin eu minte parola. Mai degraba ca nu mai tine minte WordPress parola pentru mine.. 😀

Da, nu am mai postat de mult. Sa zicem ca de acum incolo o sa postez doar cand am chef sau simt nevoia sa intretin un monolog interior pe internet.

Da, s-au intamplat multe. Prea multe ca sa poata fii istorisite intr-un singur post. Sau doua. Sau trei. Sau patru. Sau cinci. Sau… Enervant, nu-i asa? 🙂

Da, au fost bune si rele. Au fost multe si putine. Vor mai fii in continuare de acum inainte. Dar prefer sa invat din greseli. Prefer sa ma dau cu capu’ de 1000 de probleme diferite decat sa mi-l sparg de 2 ori cu aceeasi dilema.

Da, prefer sa ma gandesc la ce o sa fie, nu la ce a fost. Prefer sa ma gandesc la 17 iunie 2010, nu la 17 iunie 2009. Prefer sa ma gandesc la cine voi fii, nu la cine an fost.

Nu, nu imi incui amintirile.

Nu, nu ma indepartez de lume si oameni facand asta.

Spun doar ca oricine merita o a 2-a sansa.. Asta e tot.

It’s a beautiful day.. the sky falls and you feel like it’s a beautiful day. Don’t let it get away. Don’t…

De ce ma obsedezi tu, melodie? De ce nu ma lasi sa dorm? De ce ma chinui? De ce pui vodca cu sare acolo unde cruda viata si-a infipt ai ei colti veninosi? Probabil pentru ca poti..

Gandurile tale sunt mai curate ca ale mele. De ce? Ti le schimbi mai des..

Peace, Love & Happiness

~ de Sleepy Hippie pe Iunie 6, 2010.

3 răspunsuri to “A venit vara :D”

  1. „Nu, nu ma indepartez de lume si oameni facand asta.

    Spun doar ca oricine merita o a 2-a sansa.. Asta e tot.”

    ce-ar fi s-o dai si tu ? 🙂

    • O incredintez in continuare celor in care cred ca pot avea incredere o a 2a oara. Care sunt sansele sa gasesti asemenea persoane? Infime. Total neglijabile. Dar exista. 😀

      • dude.. wake up… reciteste commentul meu.. nu e nimica vag , nimica gen „un gand despre bullshitu nemuririi sufletului” e ceva precis.. poate ascuns umpic dar precis.. 🙂

Lasă un răspuns

 
