Decizii..

She don’t lie

She don’t lie

She don’t lie…

COCAINE!!!!!

Ce pot spune? Am ramas fara voce pana astazi de la cat am tipat si zbierat si la cat mi-am stors plamanii si corzile vocale sa urle din toti rarunchii acel magnific refren urmat de acel psihedelic solo care m-a purtat in alta lume.

Dar de unde sa stiti voi? Am uitat ca vorbesc de Eric Clapton, un neica-nimeni, nu de marii Guta/Salam/Joaca-Bine Hadrian sau de Fly Project sau Inna care (HELLO, FACEBOOK & TWITTER!) sunt de departe cei mai in voga si mai ascultati artisti ai momentului. Scuzati-mi acest mic intermezzo in lumea mea muzicala.

Revenind la oile noastre (ale noastre, nea Jiji, ale noastre… Nu, nu vom pune TVA pe oile dvs… Stim cat de mult va enerveaza sa platiti toate taxele obligatorii la stat).

Revenind deci la revenire………… Oficial am descoperit azi ca lumea (si implicit universul), este controlata in totalitate de fiinte cu probleme severe de judecata si rationament care doresc doar sa controleze si sa detina tot ce vad si sa aiba mai mult decat ar trebui sa aiba OAMENI. Cine sunt, de unde vin si ce vor ramane inca un mister pentru mine. In orice caz, exista fiinte mult mai sociabile decat aceste animale (de pilda: buretele de bucatarie. Sau scobitoarea de dulap. Ori covorul de sufragerie). Toate acestea sunt animale gata imblanzite care nu sunt dispuse sa te omoare (fara a se gandi) daca tu esti singurul lucru care intervine intre el si mancarea lui.

Tu: Umm… Ce legatura avea aste cu planurile mele de vara?

Eu: De ce ma intrebi pe mine?…

Planuri de vara:

1. Sa ies din casa mai mult de 2 ori pe luna.

2. Sa reusesc sa invat germana.

3. Sa pot sa imi parasesc trupul folosind vechi tehnici hymalaiene ale preotilor tibetani pentru a putea transcende intr-un univers paralel in care sa pot fii iluminat in legatura cu existenta mea si pentru a-mi putea fii istorisita adevaratul trecut al lumii noastre. Dar asta intra la categoria „optional”.

4. Sa supravietuiesc…

Ultimul punct a fost jalnic…

Tu: Ultimul punct nu e singurul lucru jalnic despre tine.. You SUCK!!!!!!!!!

Eu: Stii ceva? Deja incepi sa ma calci pe nervi…

Melancolia pune din nou stapanire pe mine. Presimt o depresie de vara. E printre cele mai rele forme de depresie: toata lumea se distreaza, numai tu stai si esti fortat sa te uiti la ceilalti cum sunt fericiti si se bucura de viata iar tu nu poti sa faci asta deoarece exista ceva in trecut care impiedica sa faci asta (daaaaaa, emo kid.. I know). Welcome to Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club. Hope you enjoy your stay :D.

Sa raspund.. Sa nu raspund.. Decizii, decizii. Prefer sa ma contactezi daca ai ceva de zis. Eu am incetat sa mai sper.

Sunt flatat de lipsa de pasare a unora. Le-as da un premiu pentru asta, dar nu prea i-ar interesa.

Din ce in ce mai putini. Cad pe capete. Vizibil se imputineaza pe zi ce trece.

Sa ramai.. Sa nu ramai.. Decizii, decizii.

A mai ramas ceva acolo, in locul meu?

Altarul intelegerii, compasiunii, pacii, iubirii, visului.

A mai ramas ceva din mine?

Improbabil.

Niciodata.

Arunca un graunte de nisip intr-o furtuna in desert, apoi cauta in ruinele desertului de dupa furtuna acelasi graunte de nisip si adumi-l inapoi. Poti? Nu? De ce? Oare pentru ca nimic nu este vesnic? Pentru ca sunt efemer? Pentru ca sunt un graunte de nisip purtat pe-ale vantului line aripi undeva in vastul univers, undeva unde eu pot spune ca ma simt ca acasa? Dar, am fost acasa. Am fost. Dar ma simteam ca un strain. Eram alienat de orice lucru care m-a facut vreodata sa ma simt ca ceea ce sunt. Am fost acasa. Dar, n-am fost. Nu exista „pentru totdeauna”, doar „pana cand timpul imi va domoli amintirea vaga a unui om care a fost odata…”. Atat si nimic mai mult.

And the raven, never flitting, still is sitting, still is sitting
On the pallid bust of Pallas just above my chamber door;
And his eyes have all the seeming of a demon that is dreaming,
And the lamp-light o’er him streaming throws his shadow on the floor;
And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted — nevermore!

NEVERMORE. Acesta este raspunsul la intrebare.

Stiu ca exista un contra-argument pentru orice, oriunde, oricand. Dar, din pacate, astazi NU ma intereseaza. 🙂

Incep sa realizez ca nu e atat de usoara viata, in special cand singurul tau prieten vorbeste, arata si face exact ce faci si tu.

Monolog online – TERMINAT!

Imi e dor de casa… Imi e dor de ai mei. Unde ati disparut voi oare, oh, mine de sulf de pe Jupiter, UNDE?….

Peace, Love & Happiness

~ de Sleepy Hippie pe Iunie 14, 2010.

Lasă un răspuns

 
