Koi……… De ce razi?

Saptamana asta a fost. Si atat…

Peace, Love & Happin……

Nah, just kiddin’. 😀

WTF… new theme: Koi? serios?:))

Anywayz, sarind peste, fast forward into the future, which is the present, but by all means, is actually in the past by now.

Paul, Paulica, Man, Koi (nu m-am putut abtine :D), frate, iti raman dator un cadou. Don’t forget that. :))

Paintball: Best. Thing. EVAR!! In ciuda faptului k sunt mai vanat decat o vanata (NO SHIT, SHERLOCK!), fiecare vanataie a meritat cu varf si indesat. Un joc de paintball nu e doar… un joc. Este (fanii CS-ului stiuuu) o arta. De asemenea, este primul joc in care pot auzi fraza: „Daca vrei bile, poti sa le iei pe ale mele”. Nice 😀

Pentru necunoscatori, noua mea replica de agatat AICI. YEEEEHAAAAAAAAAAW!!! :))

Pai, ca sa nu zic „I told you so” o sa iti zic direct: totul se uita. Nimic nu dureaza o vesnicie. Nici macar amintirile. Suntem doar combustibil pentru focul vietii si ardem acum mai repede ca niciodata. Cu fiecare suflare si fiecare bataie a inimii mele ma simt mai tanar ca niciodata, dar in acelasi timp mai batran decat am fost vreodata. E un lucru normal, probabil..

Cea mai mare greseala pe care o putem face este sa credem ca traim, cand defapt suntem doar niste visatori care dorm linistiti in sala de asteptare a vietii.

Acele vremuri au trecut. Sunt de mult apuse, peste-ale veacurilor chinuri si pedepse parca-au trecut. Nu o voi lua de la inceput. Tot ce-am fost, tot ce-am avut. Ieri am fost;  azi am disparut.

„Now, I’m starting to see, that maybe it’s got nothing to do with me”.

Peace, Love & Happiness

~ de Sleepy Hippie pe Iunie 24, 2010.

Lasă un răspuns

 
