BUY MEEE!!!!!!!!!

Draga monolog online,

Am incercat sa inot 30 de bazine in 15 minute. Nu am reusit.

Am tinut cu tipii in portocaliu la concursu ala de dat cu picioru in minge. Au pierdut.

Am vrut sa dorm dupa amiaza, lucru pe care nu l-am mai facut de cel putin 10 ani. Nu am reusit.

Am vrut sa nu ascult Borgore si DJ Hazard astazi. Nu am reusit.

Am sperat sa nu ma prinda controlorul in masina. Nu am reusit sa sper destul de tare.

Am sperat sa nu ma prinda ploaia in plina strada. Aparent, rugile mi-au fost ascultate. Nu m-a prins ploaia. M-a prins direct uraganu’…

I TOTALLY FAIL!!!!!!!!!!!!

Am incercat sa… Si ghici ce? Nici asta n-am.

This was not a good day for science.

Nope… Not at all.

Not a good day for science…..

Macar mi-am luat doua medalioane noi (*uuuuu shiny!!*) 😀 I feel a lil’ happier.

Haide… Cumpara-ma. Nu vrei? Parca aveai niste hartii cu care aveai de gand sa faci asta.

Concluzia zilei de azi:

Singurul lucru mai ingust si subtire decat mintea umana este lucrul care o controleaza: bancnota.

Placinta.

De ce? Pentru ca putem (eu si placinta).

Dar de maine nu mai putem ca facem dus 😀

Peace, Love & Happiness.

~ de Sleepy Hippie pe Iulie 13, 2010.

Lasă un răspuns

 
